گزارش برنامه گزار برنامه های سال 1397 شش ماهه دوم 97 برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال

برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال

دیدگاه‌ها برای برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال بسته هستند
110

گزارش برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال
در تاریخ ۱۳ مهر ۹۷ برنامه طبیعت گردی باشگاه با همراهی ۵۰ نفر از اعضاء باشگاه و مهمانهای ارجمند اجرا شد،
ساعت حرکت ۶:۳۰ بود و در شهر ورزقان ساعت ۹ صبحانه صرف شد سپس به سمت منطقه ورزقان حرکت کردیم ساعت ۱۰:۳۰ شروع به پیمایش کردیم و از زیبایی های ارسباران لذت بردیم در محل قاضی بولاغی به صرف ناهار پرداختیم و ساعت ۱۵ به حرکت خود ادامه دادیم و ساعت ۱۷ به منطقه حفاظت شده پایین امامزاده جبرئیل رسیدیم و سوار بر مینی بوس به سمت تبریز حرکت کردیم ساعت ۲۱:۳۰ در مقابل دفتر باشگاه برنامه به پایان رسید.
اطلاعات تکمیلی برنامه :

نفر رابط وسط: آقای سعید سعدیان

سرپرست و گزارش برنامه : رسول صادقی

• پیمایش جنگل پیرداوود ۲۰ مهر ۹۷

طبق تقویم اجرایی باشگاه، برنامه پیمایش جنگل پیرداوود در روز جمعه ۲۰مهر ۹۷ با حضور ۴۹ نفر ش…
  • تمرینات سنگنوردی باشگاه

🔹 به استحضار می رساند چهل و دومین جلسه از تمرینات هفتگی سنگنوردی باشگاه آلپ، امروز دوشنبه …