اخبار برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال

برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال

دیدگاه‌ها برای برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال بسته هستند

گزارش برنامه پیمایش مسیر چیچکلی به آستمال
در تاریخ ۱۳ مهر ۹۷ برنامه طبیعت گردی باشگاه با همراهی ۵۰ نفر از اعضاء باشگاه و مهمانهای ارجمند اجرا شد،
ساعت حرکت ۶:۳۰ بود و در شهر ورزقان ساعت ۹ صبحانه صرف شد سپس به سمت منطقه ورزقان حرکت کردیم ساعت ۱۰:۳۰ شروع به پیمایش کردیم و از زیبایی های ارسباران لذت بردیم در محل قاضی بولاغی به صرف ناهار پرداختیم و ساعت ۱۵ به حرکت خود ادامه دادیم و ساعت ۱۷ به منطقه حفاظت شده پایین امامزاده جبرئیل رسیدیم و سوار بر مینی بوس به سمت تبریز حرکت کردیم ساعت ۲۱:۳۰ در مقابل دفتر باشگاه برنامه به پایان رسید.
اطلاعات تکمیلی برنامه :

نفر رابط وسط: آقای سعید سعدیان

سرپرست و گزارش برنامه : رسول صادقی

• پیمایش جنگل پیرداوود ۲۰ مهر ۹۷

طبق تقویم اجرایی باشگاه، برنامه پیمایش جنگل پیرداوود در روز جمعه ۲۰مهر ۹۷ با حضور ۴۹ نفر ش…
  • تمرینات سنگنوردی باشگاه

🔹 به استحضار می رساند چهل و دومین جلسه از تمرینات هفتگی سنگنوردی باشگاه آلپ، امروز دوشنبه …