گزارش برنامه علی علمدار ١٧ اسفند ماه ٩٧

دیدگاه‌ها برای گزارش برنامه علی علمدار ١٧ اسفند ماه ٩٧ بسته هستند
608

١٧ اسفند ماه، ساعت ۶:۴٠ برای اجرای آخرین برنامه سال ٩٧، با یک دستگاه مینی بوس، از باشگاه به راه افتادیم. به دلیل سرد بودن هوا، صبحانه در داخل مینی بوس صرف شد و پس از گذشتن از صوفیان، مرند و کشک سرای ساعت ۹:۱۷ به روستای ارلان رسیدیم.

پس از معرفی مسئولین تیم صعود، ساعت ٩:٢۵ به راه افتادیم و پس از عبور از داخل روستا به سد رسیدیم و پس از عبور از سد صعود خود را اغاز کردیم.

به دلیل شرایط جوی حاکم و احتمال ناپایداری هوا در ساعات اینده، در نهایت احتیاط و دست و پنجه نرم کردن با باد نسبتا شدید در مسیر و توقف های کوتاه بین راه، جهت استراحت و تعویض لباس ها به صعود خود ادامه دادیم. در طول مسیر حجم زیاد برف، سرعت صعود را به دلیل برفکوبی کاهش می داد. پس از طی بیش از نصف مسیر با مشورت با مسئول فنی و در نظر گرفتن شرایط همنوردان، تصمیم بر آن شد تا اندکی هم مسیر خود را ادامه داده و در صورت بدتر شدن هوا برگردیم.

در ارتفاع ٢٧۵٠ شرایط به گونه ای بود که احتمال خطر در صورت پیمایش مسیر تا قله وجود داشت. بنابراین پس از ثبت عکس یادگاری ساعت ١٢:٣٧ اقدام به برگشت به پای کوه کردیم. بعد از رسیدن به نزدیکی روستا شروع به سرد کردن بدن کردیم. بالاخره راس ساعت ١۵:٣٠ به مینی بوس رسیدیم و بعد از صرف ناهار به سمت تبریز به راه افتادیم.
اعضای شرکت کننده در برنامه
خانمها
۱. ارزو صباحی
۲. بیتا کاخ ساز
۳. مهناز بنی هاشم
۴. سوانا دانغیان (سرپرست)
آقایان
۱. حسن شمس
۲. امیر سالمی (مسئول امداد)
۳. حمید توحیدی (نفر آخر)
۴. ایوب مولوی
۵. حبیب کاظمیان (سرقدم)
۶. محمد فیض خواه
۷. رامین جعفرزاد
۸. رامین پوربازیار
۹. بهمن آقاجانی (مسئول فنی)
۱۰. رضا مهدوی
۱۱. مهدی هدایی
۱۲. وحید صادقی
۱۳. مهرداد شجاعی
گزارش از: سوانا دانغیان

آلپ تبریز
 گزارش برنامه های 6 ماهه دوم 1397

گزارش مجمع عمومی سالانه باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز

گزارش مجمع عمومی سالانه باشگاه کوهنوردی و اسکی آلپ تبریز مجمع عمومی سالانه باشگاه آلپ با ح…